Política de reemborsament
Avís legal
Les explicacions i informació proporcionades en aquesta pàgina només són explicacions i informació generals ia grans trets sobre com redactar el teu propi document de Política de Reemborsament. No has de considerar aquest article com a assessorament legal o recomanacions sobre allò que realment has de fer, perquè no podem saber per endavant quines són les polítiques de reemborsament específiques que desitges establir entre el teu negoci i els teus clients. Et recomanem que cerquis assessorament legal per entendre i elaborar la teva pròpia Política de Reemborsament.
Política de Reemborsament: fonaments
Dit això, una Política de Reemborsament és un document jurídicament vinculant que té per objecte establir les relacions legals entre tu i els teus clients pel que fa a si els proporcionaràs un reemborsament i com ho faràs. Els negocis en línia que venen productes sovint estan obligats (depenent de les lleis i la normativa nacional) a exposar la seva política de devolució de productes i la seva política de reemborsament. En algunes jurisdiccions, això és necessari per complir les lleis de protecció al consumidor. També et pot ajudar a evitar reclams legals de clients que no estan satisfets amb els productes que han comprat.
Què cal incloure al document de Política de Reemborsament
En general, una Política de Reemborsament sol abordar aquest tipus de qüestions: el termini per sol·licitar el reemborsament, si el reemborsament serà total o parcial, en quines condicions el client rebrà el reemborsament i molt més.